Ćwiczenia na duże mięśnie brzucha

Ćwiczenia na duże mięśnie brzucha

Redakcja

2016-11-18

brak komentarzy

Ćwiczenia na duże mięśnie brzucha, program sportowy na sześciopak, kuracja dietetyczna abs.... To to masz już w małym palcu. Spróbujmy ugryźć temat z innej strony. Co wiesz o na przykład rectus abdominis, a więc mięśniu prostym brzucha? Zobacz, jak duże posiadasz zaległości - nie jedynie z teorii.

Nie należy ich trenować każdego dnia

Codzienny morderczy trening brzucha w pocie czoła mimo przekonaniom nie przybliży Cię do upragnionego rezultatu, a wprost przeciwnie – może wywoływać przetrenowanie tkanki mięśniowej. Dużo ludzi przesadza. Ćwiczą mięśnie proste i skośne brzucha 7 razy w przeciągu tygodnia oraz nie dają im choćby dnia na odbudowę. Oni nie trenują mięśni, oni je uszkadzają.

Ćwiczenia na duże mięśnie brzucha nie będą wystarczające

Istotne okazuje się, by połączyć regularny trening i próbować różnorodnych wariantów. Analizy zaprezentowane w magazynie "Journal of Strength and Conditioning Research" dowiodły, iż rutynowe aktywności umacniające korpus nie wspomogą odjąć paru centymetrów w Twoim pasie. Gdy badani ochotniccy realizowali 7 treningów 5 razy tygodniowo, mieli silniejsze mięśnie proste i skośne brzucha, ale nie pozbyli się kilogramów ani centymetrów w pasie. Abyś nareszcie mógł zdjąć koszulkę dumą – trzeba trenować każde większe zespoły mięśni, wykonywać ćwiczenia kardio oraz spożywać mniej i lepiej.

Pragniesz silniejszego brzucha? Rozpocznij od silnych pleców

Mięśnie proste i skośne brzucha to legenda plażowego show, zatem pomyśl o plecach jako aktorach drugoplanowych. Jeżeli chodzi o grubość talii, to dokładnie dolna partia pleców okazuje się faktorem tak samo ważnym, co tkanka tłuszczowa na brzuchu. Umocnienie oraz lepsza rzeźba dolnych partii tkanki mięśniowej pleców spowoduje, iż talia będzie prezentować się szczuplej. Dodatkowo silne plecy sprawią, iż będziesz w stanie wprowadzać wszelkie trening na mięśnie proste i skośne brzucha bez strachu o urazy. Nie możesz koncentrować się wyłącznie na własnym sześciopaku. Idealnym najlepszym przykładem okazuje się rzeczywistość, gdy kulturyści skupiają się przede wszystkim na mięśniach czworogłowych ud, zaniedbując dwugłowe - ich niepohamowany rozwój doprowadza ciągle do urazów ścięgien. Nie ignoruj innych partii, a Twój regularny trening okaże się efektywniejszy oraz bardziej bezpieczny.

Co poniektóre aktywności są bardziej wydajne

Siłownie nęcą swoich przyszłych klubowiczów wspaniałą rzeźbą brzucha od dawien dawna. Analizy na polecenie American Council of Exercise dowiodły, iż znakomitą większość ruchów angażujących mięśnie "kaloryfera" możesz przeprowadzić w mieszkaniu z naprawdę niewielką ilością sprzętu sportowego. Uczeni sprawdzili, jak angażowane są mięśnie w czasie 13 najbardziej znanych, bazowych treningów na mięśnie proste i skośne brzucha. Brzuszki z rowerkiem, podnoszenie kolan na poręczach oraz "brzuszki" na piłce były wybrane jako najskuteczniejsze, angażując odpowiednio o 148, 112 oraz 39 proc. silniej mięśnie proste i skośne brzucha niż standardowe "brzuszki".

 

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 197 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi