Ćwiczenia ABS czy 6Weidera – co lepsze na brzuch?

Ćwiczenia ABS czy 6Weidera – co lepsze na brzuch?

Redakcja

2016-12-04

brak komentarzy

Które ćwiczenia na płaski brzuch są korzystniejsze? Aerobiczna 6, inaczej niż ćwiczenia abs, nie potrzebuje dość dobrej kondycji, ponieważ ćwiczenia Weidera nie są trudne. A6W potrzebuje mimo wszystko konsekwencji, a ćwiczenia, które trzeba robić w przeliczeniu na dzień, cechują się monotonnością. Ćwiczenia abs na płaski brzuch są urozmaicone i nie musimy ich robić dziennie, mimo wszystko przeciwnie do A6W program abs nie przynosi absolutnie żadnych szans na pozbycie tzw. oponki. Zobacz, czym się odróżnia abs od A6 Weidera oraz który zestaw treningów jest korzystniejszy.

Program abs oraz aerobicznea 6 Weidera są dwoma w szczególności powszechnymi systemami treningów, których głównym celem jest "wyrzeźbienie" tkanki mięśniowej brzucha. Program abs składa się z zestawu treningów, które są bardziej kłopotliwe do przeprowadzenia, wobec tego potrzebuje świetnej kondycji czy też jest dedykowany dla bardziej doświadczonych. TYmczasem zestaw treningów zaproponowany przez Weidera jest mniej złożony, mimo wszystko osoba, które chce skończyć system sportowy powodzeniem, musi być zdeterminowana, bo na rezultaty musimy poczekać aż 42 dni. Zobacz, czym się odróżnia abs od A6 Weidera a także który zestaw treningów jest lepszy.

Aerobiczna szóstka Weidera

Aerobiczna szóstka Weidera to zestaw sześciu następujących po sobie ćwiczeń aerobowych, które zaleca się robić bez przerwy. Podczas przeprowadzania treningów trzeba pamiętać zatrzymaniu aktywności w punkcie granicznego napięcia tkanki mięśniowej na ok. 2-3 sekundy. Z początku regularny trening A6W składa się z 6 cykli treningów (dane ćwiczenie zaleca się przeprowadzić 6 razy) czy też od 2 do 3 serii (liczba powtórek cykli ciągu). Z upływem czasu poziom cykli oraz serii regularnie powiększa się - z startem któregokolwiek tygodnia wzrasta poziom powtórek treningów w 1 serii. Ostatniego, a więc 42 dnia program składa się z 24 cykli, które trzeba powtórzyć 3 razy.

6 Weidera a redukowanie tłuszczowej

Okres, który powinno się w przeliczeniu na dzień poświęcić na trenig A6W, to ok. 40 min.. POnieważ bywa zestaw ćwiczeń, który nie tylko wzmocni mięśnie, ale dodatkowo pomoże nam uwolnić się od tzw. oponki. Każdy z nas przejawia inny metabolizm czy też inaczej używa zasoby energii, mimo wszystko akceptuje się, iż ciało zaczyna wyciągać energię tylko z tkanki tłuszczowej po jakiś 20 minutach stałego trudu. To, ile tłuszczowej spalimy, jest zależne od intensywności ruchu (można ją określać przykładowo mierząc tętno, które musi się podtrzymywać  na właściwym pułapie) oraz poziomu wytrenowania ciała.

Najpoważniejsze wady ćwiczeń A6W

By radować się płaskim brzuchem, przez 42 dni trzeba precyzyjnie zastosować się do programu ćwiczeń. Można dopuścić sobie na więcej niż jeden dzień przerwy - w innym przypadku program nie da spodziewanego rezultatu. Mimo wszystko najgorszymi mankamentami ćwiczenia są:

  • nuda - niedobór urozmaiceń powoduje, iż ciało nie jest pobudzany do ruchu. Dodatkowo istnieje niebezpieczeństwo, iż ćwiczenia nie są robione z należytą starannością - a metoda przeprowadzania treningów jest istotnym elementem ćwiczeń.

  • praca wyłącznie nad jedną partią tkanki mięśniowej brzucha (prostych). Nie wypracowujesz kondycji tych mięśni brzucha. Co więcej podczas ćwiczeń nie rozkładasz właściwie ciężaru organizmu, wskutek czego są obciążone przykładowo kark czy też kręgosłup.

Program ABS

Ćwiczenia ABS to zestaw treningów, w trakcie których zaangażowana jest górna i dolna partia mięśni prostych brzucha, mięśnie skośne, poprzeczne a także mięśnie niższej partii pleców. Dlatego ciężar organizmu jest rozłożony jednakowo, a kręgosłup nie jest obciążony. Program ABS nie jest monotonny, ciągnie się jedynie 8 min. i nie musimy robić go dziennie.

Abs a redukowanie warstwy tłuszczu

Regularny trening abs ciągnie się przeważnie 8 min.. POnieważ podczas przeprowadzania treningów ciało nie zdobywa siły z tkanki tłuszczowej, wyłącznie z glikogenu zmagazynowanego w mięśniach czy też w krwioobiegu. Jeżeli wykonujesz ćwiczenia abs czy też masz ochotę efektywnie uwolnić się od oponki na brzuchu, musisz wykonywać właściwą dietę oraz wprowadzać też treningi, które przebiegają długotrwalej niż 20 min., najlepiej program cardio.

Najpoważniejsze wady treningu abs

Program abs wymaga od nas sprawności, bo ćwiczenia są bardziej kłopotliwe do przeprowadzenia niż treningi A6W. Dodatkowo ćwiczenia abs nie powinny być przeprowadzane każdego dnia (najrozsądniej trenować co 2 dni), związku na rezultaty w formie płaskiego oraz zgrabnego brzucha należy poczekać zdecydowanie długotrwalej niż w kwestii ćwiczeniach A6W.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Kankusta Duo Forte w promocji:
Kankusta Duo Forte
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 182 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi