Rodzaje i ceny gryfów łamanych

Rodzaje i ceny gryfów łamanych

Redakcja

2016-11-25

brak komentarzy

Z uwagi na potrzeby zawodników sportowych, opracowano sztangi o gryfie prostym i o gryfie łamanym. Gryf to środkowa partia sztangi, a więc inaczej mówiąc pręt służący do trzymania całości, który może okazać się prosty, lub powyginany. Dzięki temu zróżnicowaniu otrzymano prawdopodobieństwo wzrostu pracy różnorodnych grup mięśni.

Rodzaje i cena gryfu łamanego

Gryf łamany da się dobrać pod kątem 2 wyznaczników. W 1 kwestii trzeba sugerować się jego długością. W drugim zaś wybiera się gryf lekko łamany lub gryf mocno łamany. 

Gryf lekko, czy mocno łamany?

Czym okazalsze wgłębieniem tym więcej angażuje się wybraną grupę mięśniową podczas ćwiczenia oraz więcej odciąża nadgarstki.
Giętkość treningowa, którą umożliwia gryf łamany, sprzyja nie tylko sprawnej funkcjonalności nadgarstków, ale odciąża dodatkowo stawy łokciowe, oraz stawy obręczy naramiennych. Przykładowym ćwiczeniem odciążającym wymienione wyżej stawy okazuje się np. trening w pozycji skośnej w oparciu ramion na modlitewniku. Ruchy przy niewielkim skręcie nadgarstków do wewnątrz powodują, iż stawy łokciowe pozostają odciążone.

Gryf łamany - cena?

TYmczasem jeżeli chodzi o cenę, to mocno ją doprecyzować. Okazuje się ona inna zależnie od jakości wykonania, rozmiaru czy też stopnia tego, czy gryf jest mocno, czy lekko łamany.

Biorąc pod uwagę jakość wykonania, kąt wygięcia gryfu czy też długość gryfu, to jego cena musi oscylować w przedziale cenowym od 49 do 110 zł. Wiadomo nasz zakup da się indywidualnie rozszerzyć o parę dodatkowych gryfów dla powiększenia wachlarza treningowego. Trzeba szukać obniżek przyjaznych cenowo naszym możliwościom finansowym, jeżeli by się świetnie rozglądnąć, z pewnością coś odnajdziemy. Wtedy da się kupić komplet gryfów odmiennej wielkości, a zarazem z każdym kątem jego wygięcia.

Taki zakup na pewno szczególnie się nam opłaci. By całkiem przekonać na własnej skórze się do zakupu nowoczesnego gryfu łamanego, musimy uświadomić sobie, iż trzeba użyć celową krzywiznę gryfu do treningów, które będą idealnym dodatkiem do ćwiczenia odpowiedniego na trenowany biceps. Takim treningiem może posiadać przynajmniej stretching z elementem umacniającym poszczególnych aktonów pozostałych partii tkanki mięśniowej.

Ustawiamy mocowanie krążków w taki sposób, by mogły kręcić się bez przeszkód, a potem w pozycji na kolanach, systematycznie w różnorodnych ustawieniach chwytu nadgarstkowego, wyciągamy organizm, rolując je w przód przed siebie czy też w tył do siebie do pozycji startowej. Takie ustawienie doskonale uaktywnia tkankę mięśniową ramion do wszechstronnej pracy. Tym samym przygotowuje biceps oraz triceps do następnej właściwej fazy treningowej na owe aktony. Biorąc pod uwagę potrzeby ćwiczeniowe, typy gryfów oraz ich bardzo przystępną cenę, opłaca się poświecić im więcej uwagi oraz rozpocząć przygodę z tym wszechstronnym przyrządem ćwiczeniowym.

Ćwiczenia z gryfem łamanym

Mowa wiadomo o treningach z wolnym ciężarem. Poniżej przykłady ćwiczeń,
w których z powodzeniem da się użyć zaproponowaną zamianę:
- uginanie ramion ze sztangą,
- prostowanie ramion z gryfem zza karku stojąc,
- prostowanie ramion z gryfem zza karku leżąc,
- wypychanie sztangi wąsko,
- przyciąganie sztangi do brody stojąc,
- wymachy sztangą przed siebie stojąc,
- prostowanie ramion z drążkiem ekstraktu górnego,
- uginanie ramion z drążkiem ekstraktu dolnego.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Kankusta Duo Forte w promocji:
Kankusta Duo Forte
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 177 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi