Bardzo szybkie odchudzanie brzucha

Bardzo szybkie odchudzanie brzucha

Redakcja

2016-10-23

brak komentarzy

Płaski i umięśniony brzuch to marzenie każdego z nas. Żeby pozbyć się z niego tłuszczyku, tych niewdzięcznych oponek, brzuszków, fałdeczek należy zaopatrzyć się w nie lada wytrwałość. W końcu chodzi nie tylko o pozbycie się tkanki tłuszczowej, ale też o pięknie wyglądającą skórę brzucha (bez żadnych obwisłości), najlepiej z delikatnie zarysowanymi mięśniami.

Trudne to, bardzo trudne – ale warte wysiłku! Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, zajadasz się fast foodami, słodyczami, paluszkami to… będziesz musiała zmienić swoje nawyki. Prowadzą one bowiem bardzo szybko do powstania nadwagi, a później otyłości.

Żeby osiągnąć płaski brzuszek, musisz racjonalnie się odżywiać i regularnie ćwiczyć. I tyle! Jest to proces długotrwały – to prawda, ale jeśli interesuje Cię szybkie odchudzenie brzucha, to może warto „podkręcić” tę dietę i ćwiczenia jakimś suplementem. Na rynku jest ich sporo, warto się zorientować. Niemniej jednak musisz pamiętać, że w tydzień na pewno tego nie osiągniesz. Na pewno staraj się jeść mniejsze porcje, ale częściej.

Dobrze jest spożywać 5 posiłków dziennie. Dużo? Wcale nie! Takie rozłożenie zwiększa tempo przemiany materii. Organizm nie magazynuje zapasów na gorsze chwile, ale spala wszystko w miarę regularnie. Ponadto posiłkiem jest też na przykład jogurt z musli. Zaplanuj sobie trzy posiłki większe i dwie mniejsze przekąski.

Zacznij ćwiczyć. Najpierw staraj się pozbyć tłuszczyku. Skup się na ćwiczeniach kardio, tzn. na takich, dzięki którym szybko pozbędziesz się nazbieranych kilogramów, do których zalicza się: bieganie, jogging, jazdę na rowerze, szybki spacer z kijkami, pływanie etc. Dopiero później, gdy już pozbędziesz się znacznej tkanki tłuszczowej, skupisz się głównie na ćwiczeniach na brzuch. Wyrzeźbisz wtedy piękne mięśnie. Żeby skóra na brzuchu była jędrna, po każdych ćwiczeniach wcieraj w nią odpowiednie kremy, maski, oliwki i masuj, wykonując koliste ruchy ręką oraz delikatne podszczypywanie aż do lekkiego zaróżowienia.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi