Kłopoty z erekcją - profilaktyka jest najważniejsza!

Kłopoty z erekcją - profilaktyka jest najważniejsza!

Redakcja

2016-09-18

brak komentarzy

Kłopoty z erekcją - dotykają nie jedynie dojrzałych panów, lecz również młodych mężczyzn. Wszystko zależy głównie od naszej sprawność fizycznej. Zachowanie właściwej kontycji to najlepszy przepis na przedłużenie naszej witalności.

Problemy z potencją - pierwsze symptomy 

Tylko bez strachu! No, prosto powiedzieć, ale gdy pewnego dnia lub wieczora twój przyrząd odmawia posłuszeństwa - wpadasz w czarną rozpacz. I nie jedynie ty. Być może twoja druga połówka także - może odebrać to jako sygnał, że przestała być atrakcyjna pod względem seksualnym, lub że posiadasz kogoś na boku i jesteś przemęczony lub zaspokojony i już niezainteresowany seksem. Powód do kłótni lub cichych dni gotowy, a na dodatek osobista katastrofa i utrata męskiej wiarygodności, złość na siebie samego - zwyczajnie tragedia rodem z brazylijskiego serialu. Stop! Tak okazać się nie musi.

Zaburzenia erekcji - profilaktyka jest najistotniejsza

Najważniejsza jest prewencja, czyli jak i co wykonywać, by móc się kochać ciągle, długo i stałe. A zatem po kolei. Troszcz się o sprawność. Nic tak nie polepsza sprawności fizycznej jak sport, wiadomo. Bo w seksie istotne jest silne serce i wydajny układ krwionośny (penis składa się z ciał jamistych i jego wzwód potrzebuje całościowego i mocnego napełnienia ich krwią, która musi być dostarczona z wystarczającą siłą i impetem przez układ krwionośny właśnie), zatem zaleca się wybierać tzw. sport cardio, a więc wszystkie treningi wzmacniające kondycję mięśnia sercowego. Ćwiczenia na potencję moga być różne. Może to być poranny bieg, a kto nie lubi biegać, może skakać na skakance (zaoszczędzisz czas, 5 minut skakanki to jak kwadrans biegu), jazda na rowerze, rower stacjonarny (powszechne są obecnie zajęcia grupowe na rowerach stacjonarnych tzw. spinning - rzeczywiście niezła zabawa), wiadomo - pływanie (pojedynczy warunek - przynajmniej 20 minut pływania bez przerwy) i dużo innych. W ofercie któregokolwiek dobrego klubu odnaleźć można z pewnością ćwiczenia cardio.

Jeśli zdecydujesz się trenować sam - nie zapominaj o utrzymaniu określonego poziomu tętna. Musi być ono rozsądne. Wyznacza się je, odejmując od liczby 220 swój wiek - liczba, którą otrzymasz, to przybliżona wartość twojego tętna granicznego. Program cardio wymaga zachowania tętna, które nie przewyższa 60-70 proc. twojego tętna granicznego. I taki poziom należy zachować przez jakieś 20 do pół godziny. Najrozsądniej 3 razy tygodniowo (minimalnie). Bonus, który przynosi cardio, to redukowanie tłuszczu. Istotna okazuje się obowiązkowość i systematyczność ruchu, a nie jego poziom intensywności. Zalecane jest, by zaczynać od łagodnego ruchu, by nie zrobić sobie kuku.

Na kłopoty z erekcją można także trenować wybraną dyscyplinę sportu - wielu panów wraca po latach do własnych dawnych fascynacji sportowych. Trenują karate, boksują, kopią piłkę, rzucają do śmieci itp. Wszystko to świetnie polepsza całościową wydolność ciała. A oprócz tego uprawiając systematycznie sport zwiększasz wytwarzanie tlenku azotu w tętnicach i endorfiny, a oba te związki podnoszą podniecenie natury seksualnej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Problemy łóżkowe