Jak jeść i chudnąć? 4 triki, które działają na każdego

Jak jeść i chudnąć? 4 triki, które działają na każdego

Redakcja

2016-10-11

2 komentarze

Efektywne zrzucanie nadwagi to nie wyłącznie dieta i aktywność. To też zmiana dotychczasowego stylu życia, odżywiania i samozaparcie. Spalenie tkanki tłuszczowej dla wszystkich musi być oparte na tych fundamentalnych założeniach, by przynosiło spodziewane rezultaty. Jak to wykonać w rzeczywistości? Jak jeść i chudnąć?

Jak jeść, by zrzucić wagę?

Efektywne spalenie tkanki tłuszczowej to nie ważenie pokarmów czy kalkulowanie kalorii. Dylemat stanowi to, że zazwyczaj spożywamy wcale nie dlatego, że czujemy ssanie w żołądku. Zajadamy inne kłopoty oraz stany emocjonalne: znużenie, stresujące sytuacje, samotność, zdenerwowanie. To rozregulowuje mechanizm odczuwania głodu. By uskutecznić zrzucanie nadwagi, trzeba starać się jeść o ustalonych godzinach. Przez kilkanaście minut bezpośrednio przed potrawą opłaca się wypić 1/2 szklanki ciepłej wody. Istotne, by spożyć stopniowo, ponieważ sygnał o nasyceniu dociera do mózgu po 20 minutach.

Jeżeli masz ochotę utracić wagę, stosuj się do następujących wytycznych:

1. Spożywaj często, ale w małych proporcjach. Najdogodniej spożyć 5-6 pokarmów każdego dnia, z czego 3 mogą trochę obfitsze. Ich rozkład musi być podporządkowany do stylu życia. Najważniejsze jest śniadanie. Wystrzeganie się pierwszego dania lub przesuwanie go na potem nie pomoże schudnąć. Spożywanie pełnowartościowego porannego posiłku przynosi moc na cały dzień. Każdy posiłek musi być nieduży, by nie czuć przejedzenia. Najpóźniejszy posiłek najdogodniej spożyć 3 h bezpośrednio przed pójściem spać.

2. Pozbądź oleju słonecznikowego i arachidowego, margaryny oraz masła. Używaj wyłącznie oliwy z oliwek, oleju rzepakowego i orzechowego. Są korzystniejsze dla kondycji, mimo wszystko one także powinny być stosowane rozsądnie. Jedz obfite ilości owoców, jarzyn oraz składników skrobiowych, które przynoszą ciału witaminy oraz włókno pokarmowe i powodują wrażenie pełna.

3. Białka odzwierzęce są dostarczane przede wszystkim w mięsie, rybach oraz jajkach. Wszelkie te składniki są jednocześnie zasobne w tłuszcze nasycone. Wobec tego zaleca się je spożywać co najwyżej raz na dzień. Częściej wybierz jasne mięso i ryby, które powinno się spożywać nawet dwa tygodniowo.

4. Gdy stajemy się głodni, kupujemy więcej produktów spożywczych i są to przede wszystkim składniki zdecydowanie bardziej kaloryczne. Jeżeli czujesz ssanie w żołądku bezpośrednio przed zakupami, zjedz owoc lub jogurt, a dopiero potem wybierz się na zakupy.

Efektywne spalenie tkanki tłuszczowej nie musi być męczące. Każdemu zdarza się skusić na ciasto czy hamburgera z frytkami. Jesteśmy wszak wyłącznie ludźmi. Istotne okazuje się, by nie porzucać wówczas całkowicie własnych reguł. Zwyczajnie przy kolejnym daniu nie zapominaj o założeniach bardziej świadomego żywienia.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Catch Me Patch Me w promocji:
Catch Me Patch Me
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 129 głosów.

Dodaj komentarz

Komentarze

iza19891989

2016-10-17 20:15:34


czeste spozywanie i male porcje - ok. ale tez nie zawsze mamy mozliwosc jesc co 2-3 godziny.

dianagrigoreanu

2016-10-15 19:52:36


dobrze jest nie chodzic do sklepu na glodniaka. wtedy wrocimy z fura jedzenia.

Dieta